Kuinka voimme auttaa?

Tavoitteemme on tehdä asioinnista mahdollisimman vaivatonta ja nykypäivän vaatimusten mukaista. Sähköinen asiointipalvelumme ja taloyhtiönne asukassivut ovat käytettävissänne vuoden jokaisena päivänä.

Tilaa ja ilmoita

Ilmoita ongelmista ja muutoksista sekä tilaa asiakirjat kätevästi sähköisellä lomakkeella.

Tilaa asiakirja >

Ilmoituslomakkeet >

Usein kysytyt kysymykset

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Lue lisää >

Asukassivut

Siirry taloyhtiön sähköiseen asukassivustoon.

Asukassivustolle >

Ota yhteyttä

Ole meihin yhteydessä.

 

Yhteystiedot >

Usein kysytyt kysymykset

Mikäli huomaat asunnossanne tai yhteisissä tiloissa vikoja, ilmoita asiasta suoraan huoltoyhtiölle. Mikäli taloyhtiöllenne ei ole käytössä huoltoyhtiötä, ota ensisijaisesti yhteyttä taloyhtiön hallitukseen ja varmista oikea toimintatapa kiireellisissä ja ei-kiireellisissä tilanteissa.

Muuttoilmoituksen voitte tehdä suoraan meille sähköisellä lomakkeella.

Asukasmäärän muutos kannattaa ilmoittaa meille suoraan, niin osaamme päivittää henkilömäärään perustuvan vesiennakkomaksun. Oikein ilmoitettu asukasmäärä helpottaa henkilökohtaisen talouden ennakointia.

Pienet pintaremontit, kuten tapetoinnit ja kaappien uusimiset eivät pääsääntöisesti vaadi erillistä lupaa. Mikäli olet asunnossa vuokralla, sovithan muutoksista suoraan asunnon omistajan kanssa.

Mikäli muutostyö vaatii suurempia purkutöitä tai esimerkiksi ammattipätevyyksiä, muutostyöilmoituksen tekeminen on aina pakollista. Muistathan, että yhtiössänne voi olla poikkeavia käytäntöjä. Mikäli ette ole varma ilmoitusvelvollisuudesta, olettehan yhteyksissä joko meihin tai taloyhtiönne hallitukseen.

Laitteiden ja varusteiden huolto ja ylläpitovastuu määräytyy taloyhtiön vastuunjakotaulukon mukaisesti.

Huomaattehan, että taloyhtiöllänne voi olla yhtiöjärjestykseen merkattuja poikkeuksia. Mikäli ette ole varma vastuistanne, olettehan yhteydessä joko meihin tai taloyhtiönne hallitukseen.

Asiantuntijanne

Isännöitsijä

Kirsi Peltola

Isännöitsijä

Lasse Törmänen

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa teitä asumiseen liittyvissä kysymyksissä. Palvelemme asiakkaita puhelimitse sekä sähköpostitse.

Puhelin

020 700 8020

Sähköposti

asiakaspalvelu@adaisannointi.fi
etunimi.sukunimi@adaisannointi.fi

Puhelinpalvelumme on avoinna ma-pe klo 10-18.
Tee tarjouspyyntö

Mikäli olette kiinnostuneita siirtymään asiakkaaksemme, voitte jättää tarjouspyynnön. Räätälöimme isännöintisopimuksen juuri Teille sopivaksi.

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella.